+/- 50 km van Porth Hedland

11 juli 2016 - Port Hedland, Australië

Nog 3236 km verwijderd van Alice Springs :)

Hier weer een verslagje namens Leendert.

Veel bekijks onderweg met de auto is al veel op de foto gekomen. De wegen zijn goed te rijden geen hobbels en geen kuilen erg mooi wegdek.

Vandaag de auto eerder aan de kant van de weg gezet rond 16 uur (tijd Australië) . Dit omdat het soms snel donker word en ik durfde niet verder te gaan. Er waren nog een paar mensen op een wat alternatieve camping/parkeerplaats ik heb besloten daar te gaan staan.

Vandaag door prairie streek en mijnstreek gereden weinig tot geen camping.

Er vliegen vrachtauto`s voorbij (roadtrains) van ongeveer 50 meter en 150 ton rijden 100 km.

Na 3 dagen lang rijden op een rechte weg slaat de vermoeidheid wel toe, de eentonigheid  van de weg en de zon neemt veel.

Veel kruisen aan de kant van de weg voor zowel mens als dier. Een bijzonder kruis was een kruis waar een gitaar aan hangt.

Ook community van Aboriginals gezien. Kleine mannetjes(kinderen) sprongen om mijn auto.

Verder gaat het goed ben niet onwennig en spreek zo nu en dan met Australiërs.

Het waait nu erg hard zien wat de tent gaat doen.

groeten Aukje namens Leendert

1. Siebren:
    11 juli 2016
    leuk dat je het naar je zin hebt en dat het goed gaat en geen heimwee hoop dat alles veder goed verloopt je tuin manetje ha ha
  2. Maris sterk:
    12 juli 2016
    Hoi Leendert,zit je nu nog steeds niet in een boom? Er kan zeker geen boot achter je auto, zal wel zeer ongewoon zijn daar.Geniet er van,je hebt het verdiend!
    Maris