Halls Gap

15 september 2016 - Burra, Australië

Gisteren niet kunnen  vertrekken door de hevige en langdurige regenval zijn de wegen gesloten. Vanmorgen was een weg weer vrijgegeven alleen moesten we wel 60 km omrijden. Vanavond aangekomen in Melbourne.  Hier woont Margaret en kan ik even verblijven. De gevolgen van de regenval was op het nieuws. Een plaats waar we eergisteren boodschappen deden stond blank en de inzittenden van een auto moesten met behulp van een heli uit de auto gehaald worden. Meer dan 180 wegen zijn afgesloten. Ben blij dat we in Melbourne gevarieerd zijn. Morgen de papieren voor het verschepen van de auto regelen. Daarna Melbourne verkennen.

1. Aukje:
    15 september 2016
    Och jakkes wat een weer. Net best. Mooi dat jullie weer konden rijden.
    Melbourne is beter?qua weer?
  2. Jeltsje:
    15 september 2016
    Ja,slecht weer krijg je er gratis bij,maar gelukkig hoefden ze jullie nog niet met de heli te bevrijden.hopenlijk gaat het weer wat opknappen.Voorlopig zit je wel even confortabel bij Margaret.gr.
  3. Maris sterk:
    15 september 2016
    Wie %$#&@* is Margaret? Heb je daar wel een bon voor?
    Mooi dat eenden kunnen zwemmen,die fransen zijn zo gek nog niet.
    Maris.
  4. Maris sterk:
    15 september 2016
    Wie#!$%&*@ is Margaret? Heb je daar wel een bon voor? Vind het wel knap met al die papieren enzo.Vermaak je.
    Maris
  5. AD:
    16 september 2016
    Hello again,
    Wat een verhalen! Elke keer weer verrassend.Je krijgt nog talent voor verslaggever! De Westereen, Bakhûzen? Wat dacht je van Jistrum? Je hebt alle uitersten meegemaakt en de eend moest ook nog bijna zwemmen in het zicht vd haven! Nou, hier vielen de "protters" bijkans vh dak! Veel succes met het inschepen (hopelijk halen ze boel deze keer niet open). Nog veel plezier en alvast een goede terugreis! Groetjes AD