Butterfly springs

21 augustus 2016

We zijn aangekomenin Roperbar. De naam geeft een vertekend beeld.  Alcohol is hier verboden en moest indien aanwezig ingeleverd worden. Gisteren was een rustdag maar er is weinig tot niets te beleven.  Zelf heb ik twee velgen gerepareerd.  Ze raken op net als de banden. Maar blanken hebben dezelfde problemen als de Aboriginals uit verveling gaan ze naar alcohol verlangen.  Een servicewagen is terug naar Mataranka gereden om drank te gaan halen. Vierhonderd kilometer heen en terug en niet alleen over asfalt.!!!! Maar goed we hebben een gezellige tijd gehad. Met zijn allen rond een groot kampvuur iemand met een gitaar en een zeer goede stem en de drank, succes vsrzekerd. Nu onderweg naar Butterfly  springs en volgens de verhalen over nog slechtere wegen. Maar er zijn al drie weken  voorbij  en nog negen dagen te gaan. Het einde komt in zicht.

1. Jeltsje:
    22 augustus 2016
    Gelukkig heb je meer blanken die zich niet willen vervelen. Wat is er dan mooier om een heeeeeel eind te rijden om vervolgens thuis te komen met van die geest verruimende middelen. Dat is even heerlijk ontspannen.na inspanning.Veel plezier onderweg naar de vlinder springs.Hopenlijk geen auto pech. Mooie groepsfoto !!!Jij loopt er wel uit met je daktent .De anderen hebben het anders geregeld denk ik.Nou. geniet ervan. Het einde is in zicht begrijp ik.
  2. Aukje Dillema:
    22 augustus 2016
    Hee heit,

Mooie foto
    Ohh gezellig toch genieten met een borrel en muziekje. Dat heet relaxen heit ;) Dan zijn jullie wel dorstig als iemand er 400 km voor gaat rijden :)
    maar geniet ervan.
    rustig aan
    In alice springs ligt nieuwe band als goed is.

groetjes Aukje