Katherine 3

12 augustus 2016 - Darwin, Australië

Ben gisteren de backpackers uit Alice  Springs tegen gekomen. Dat was een leuk weerzien en de Duitser was jarig. Dus ben ik gisteravond bij hun geweest om dit te vieren. Bier en drank bij mij op de camping gekoeld en bij hun geholpen om het op te drinken. Was heel  gezellig en vznmorgen t es rug naar mijn camping banden verwisseld, een met een bult, een lek en een tot letterlijk op de draad versleten. Daarna een boottrip gemaakt door de Katherine gorges. Een mooie cruise met een leuk verhaal over de rivier. In de wet season stijgt het water enorm een stroom met een snelheid van 90 km. Zelfs de bomem hangen scheef zoals bij ons door de wind. Een grot gezien waar een zeldzame soort zwaluwen nestelen. En een zoetwater croc op de oever gezien. Jammer dat ik hier in de winter ben want de natuur ontwaakt. Je ziet steeds meer bomen en struiken in bloei staan met de meest mooie bloemenprachf.

Morgen gaan we weer op pad. Op naar Arnhem land. Xde wegen schijnen nog slechter te zijn dan welke we tot nu toe gehad hebben.  Afwachten is de weg te slecht ga ik terug want ik wil de auto heel houden. Dit is voorlopig het laatste bericht maar er komt een vervolg.

1. Aukje:
    12 augustus 2016
    Ik hoop dat het meevalt en dat de auto het goed houd. Zou jammer zijn dat heit terug moet. Maar afwachten. Ik hoop dat heit straks weer wifi heeft kunnen we de verhalen lezen. Is het nog gelukt met de camera? Goeie reis en voorzichtig
    Groetjes Aukje ♡
  2. Foeke:
    12 augustus 2016
    Hallo Leendert
    Het is geweldig mooi om te zien en te lezen en te horen hoe leendert geniet van deze avontuurlijke reis.
    Ondanks alle tegen slagen.
    Het is mooi dat wij allen mee kunnen genieten van de mooie verhalen en foto's via de logger.
    Om zo'n indruk te krijgen van dit avontuur.
    Ik wens leendert nog veel reis plezier!!
    En voor ons allen nog veel leuke en mooie leerzame verhalen ;-)

Groeten Foeke.