Springs

23 augustus 2016 - Gunn, Australië

Vreemd in Butterfly wel wifi geen telefoon. Vanmorgen een heel lekker bad genomen in Spring, een warm water bron. Heerlijk onder de palmen door gedreven. Prachtig mooi. Met weinig fantasie kun je je over al wanen. Heb besloten om de laatste 400 km dirt road niet meer te doen. Het is het niet waard en ik moet nog 3500 km voor ik in Melbourne ben. Dus besloten de auto te sparen en terug te gaan naar sealed roads. Plotseling waren er nog meer mensen die er zo over dachten zodat we morgen met plm tien auto s de groep verlaten. We hebben zelf een route opgesteld waarlangs nog bezienswaardigheden zijn. Dus morgen Daly river.

1. Maris sterk:
    23 augustus 2016
    Ja Leendert,genoeg is genoeg en alles en vooral jijzelf bent nu nog heel,je kunt het ook
    overdrijven. Evengoed toch voorzichtig aan en goede reis.
  2. Tea:
    23 augustus 2016
    Heit had gelyk dan kenne jim jimme hopenlijk een moai protte ellende besparje. En wat binne de plonnen dan huizen bezoeken
  3. Auke:
    no more tyre pain.
  4. Geert van Hout:
    24 augustus 2016
    goede beslissing denk ik. ook aan improviseren komt een eind als de spullen er niet zijn. 3500 km blijft dan nog steeds een uitdaging als de support is weggevallen. vandaag hier 30 graden plus: weer een stukje zomer! ik ben blij te horen dat het goed gaat met je en dat je zo te lezen veel plezier beleeft aan je trip. de baby gaat nu snel geboren worden: lina is over een paar dagen uitgerekend. groenstraat is verleden tijd: gisteren sleutels overgedragen en laatste spullen eruit gehaald. ik meld me weer als de gezinsuitbreiding er is! groet van ons allemaal natuurlijk. hou je taai.
  5. Jannie kuipers:
    24 augustus 2016
    W.s. een wijs besluit. Alles kapot heb je ook nix aan. Veel plezier verder.
  6. Aukje:
    24 augustus 2016
    Heit goede keuze hoor. Wel terugreis via alice springs? Of niet afgesproken daar met de rest van de groep?
    Succes en tot horens