Down under

24 juli 2016 - Birdum, Australië

Beste mensen,

Eindelijk kan ik jullie nu rechtstreeks bereiken. Ik zit al weer een paar dagen in alice springs. Ben tot op heden de enige. Trof daar een paar jongens uit Nederland die weer onderweg waren met een Duitser.eri is nog een Italiaan  bijgekomen en we trekken samen op. Het is net of ik in hippie land ben aangekomen i p v in skippyland. Alles wordt samen gedaan. De Italiaan is chef-kok geweest en tovert de lekkerste gerechten op tafel. Elke dag hout sprokkelen voor een kampvuur want het is s avonds koud. Ongelooflijk maar ben s avonds aan het schaken bij gitaar muziek. Sommigen zijn via Azië naar Australië gekomen en hebben daar meditatie gedaan. Bijna alle mensen die hier zijn willen, als ze teruggaan,  hetzelfde werk weer gaan doen. Kwam een meisje uit drachten tegen die neurologie had gestudeerd en nu een heel andere kijk op het leven had gekregen. Ondertussen hebben wij wel allerlei uitstapjes gemaakt. Ik heb hier een heel ander leven. Je weet niet waar je s avonds slaapt. Er wordt eten gekocht alles ingeladen en je gaat weg. Ik ben dan jook heel blij met mijn daktent. Ik kan overal slapen.

1. Tea:
    24 juli 2016
    Hahaaaaa dat hat ek wol wat trouwens. Mooi ol die cultuur verskillen
  2. Tea:
    24 juli 2016
    Jim sitte noch net oan de pret sigaretten wol
  3. Jeltsje:
    24 juli 2016
    Wat fijn dat er zoveel anderen ook onderweg zijn om van alles mee te beleven en te zien.Mooi ook dat je metelkaar dingen kunt delen.De één kookt,de ander verteld en weer een ander maakt leuke groepsfoto,s.Krijgen we die binnenkort te zien?Geniet van alles wat op je weg komt en tot de volgende keer
  4. Foeke:
    24 juli 2016
    Nou Leendert is prachtig mooi die verhalen, het lijkt me echt een mooi avontuurlijke beleving..
    Zo te lezen en soms te horen via de telefoon
    Ziet het er naar uit dat leendert zich er goed vermaakt. Ondanks al de tegenslagen in het begin!
    Ik ( wij ) zijn blij dat het nu fijn genieten is!!
    Groetjes van ons
    En blijf vooral genieten!!
  5. A.d. noordenbos:
    Hi there down under!
    How are you doing? Dus nei wat akkefytsjes no dochs yn A.S.! Wat bisûnder allegearre! Hjoed nei A.R. Dat is noch es wat oars as de hynstedagen op Sumarreheide! Mei die Italiaan is it mangare bene tink ik. Wol dat wat sliepe boppe opdat autodak? No, genietsje, have fun en in big hug fan my foar sa'n leuke koalabeer (ek foar dy hjer) Gr. ad
  6. Aukje:
    24 juli 2016
    Heit geniet er van. Hoop dat de spulletjes er snel zijn.

Pake ik mis pake xxx Alysa