Alice Springs

24 juli 2016 - Birdum, Australië

Volgens mij lukt het nog niet helemaal. De Australiërs zijn bijzonder aardige mensen. Kom je iemand tegen dan is het gelijk  how are you doiing. In het begin had ik geen idee hoe hier mee om te gaan. Nu wel en je hebt dan ook vaak een gesprek. Ook door de auto beginnen mensen met mij  te praten. Ben bijna door een road train van de weg gereden. Ben toen gaan vragen naar de regels. In het kort wees vriendelijk en geef ruimte. Dus niet de helft van de weg is van mij. Is moeilijk. Morgen ga ik met de Italiaan naar Ayersroc en de Olga s. Zal proberen foto's bij te voegen en volgorde in het verhaal te krijgen.  Moet nu te veel informatie kwijt. Bedankt voor de reacties.  Leendert

1. Bouwe:
    24 juli 2016
    hoi Leendert, mooi om te horen dat je het nu naar je zin hebt. lekker ite bij de italiaan!
    groeten Bouwe en Annemarie
  2. Aukje:
    Hee heit
    tja de roadtrain is ook sterker dis zou het ook niet aan willen gaan. Maar mooi dat het goed gaat en dat heit aansluiting heeft. En lekker eten van de Italiaanse kok :).
    Ik hoop net als ik vanmiddag zei dat de pakketten op tijd zijn. Heeft heit zijn trui en de rest.
    Veel plezier verder.
    groetjes ons
  3. Siebren:
    24 juli 2016
    ik ben echt blij dat je het goed hebt hoop dat het zo blijft want je tuin is nog niet klaar ha ha
  4. Maris sterk:
    26 juli 2016
    Hoi Leendert,mooi dat alles goed verloopt en dat je het naar je zin hebt.Je hebt nog wel wat te ontdekken daar zo te horen.De auto houdt zich goed?
    Hier niets bijzonders te melden,houtstek bijna klaar en mooi weer.
    Groetjes uit frankrijk