Nanutarra Roadhouse

10 juli 2016 - Nanutarra, Australië

Hallo allemaal

Nog steeds even een update via mij en niet rechtstreeks van Leendert. Zodra het lukt gaat hij zelf aan de slag met de daarbij behorende selfies ;)  en andere leuke foto`s.

Vandaag veel kilometers gereden.Nu in Nanutarra. Veel kangaro`s gezien maar die lagen aan de kant van de weg of op de weg. 2 levende emoes gezien. Weg is een lang stuk bijna zonder bochten. Wel een heel wisselend landschap.

Nu mooi weer in ieder geval droog alles gaat verder goed. Gister lasagne en patat gegeten vandaag mie.roadhouse

groeten Aukje namens Leendert

1. Geert van Hout:
    10 juli 2016
    hi leendert. inmiddels 1250km gedaan zie ik. flink eind man. nog steeds alleen of is de rest van het citroen pack ook in zicht? highway #1: je hebt het westen al bijna achter de rug. flinke rivier daar naast de camping en een airstrip aan de overkant. had die eend maar vleugels.......:D
    je gaat goed man. ik ben jaloers op je.
  2. Geert van Hout:
    10 juli 2016
    oh jee: highway#1 is zo'n beetje de ringweg van australië zie ik net: nog maar 15.000 km en je staat in het oosten bij cairns: duiken naar het great barrier reef !! wat is het uiteindelijke reisdoel? (als dat er al is?)
  3. Jeltsje:
    10 juli 2016
    Fijn dat je al een flink stuk hebt gereden.Je bent onderweg voor een of andere citroen tocht.In elk geval fijn dat het nu wat beter weer is.Vol verwachting kopt m,n hart.Gaat het nog lukken met het bijhouden van dit reisverslag?Veel plezier en good luck!!!
    gr.
  4. Aukje:
    10 juli 2016
    Hallo de bedoeling is katherine en Darwin
    En daarna in alice springs bij de "groep" aan te sluiten.
    Groeten Aukje