Raid 2016

31 augustus 2016 - Gunn, Australië

Gisteren zijn de auto's die doorgegaan zijn aangekomen. Enkele kwamen zeer gehavend binnen, gebroken draagarm, verbogen draagarm, lekke banden, kapotte velgen etc. Ben blij dat ik de beslissing heb genomen om te stoppen. Het was de hele dag slecht weer,  regen en koud. s Avonds een smakelijke en gezellige maaltijd gehad om het geheel af te sluiten. Ieder equipe werd genoemd en werd een verhaaltje verteld. Was zeer geslaagd. Vandaag de Engelsen naar het vliegveld gebracht. In de loop van de dag zijn de meesten vertrokken en is het erg leeg op de camping. Vrijdag vertrek ik naar Adelaide  met nog enkele auto's. Daarna naar Melbourne vanwaar ik vertrek naar huis. Meerdere mensen hebben aangeboden om bij hen te verblijven tot vertrek. De exacte datum is nog niet bekend maar de boot met de auto vertrekt 1 oktober en ik moet drie dagen van te voren de auto op de kade afleveren. En nu wil ik ook wel zo snel mogelijk weer terug want in het zuiden is het in tegenstelling met Europa koud. De winter is bijna voorbij het voorjaar begint nu dus veel kans op regen en koud weer. Ik ben weer naar school geweest maar kom daar morgen op terug ga nu eerst slapen.