Raid Arnhem

31 juli 2016 - Birdum, Australië

Halloallemaal, kom nu net van het diner. Was voortreffelijk moet ook wel want morgenochtend vertrekken we voor de eerste etappe.De eerste plaats is Yuendumu. We beginnen gelijk met een slechte weg veel corogations oftewel een  wabord weg. Ik heb er eerder op gereden en het is niet leuk. Er is voor drie dagen eten ingeslagen want we zitten in niemandsland. Geldt ook voor de benzine en water. Daarna naar Rabbit Flat met nog slechtere wegen. Voor dag drie heb ik alleende coördinaten. Helaas voorlopig geen verbinding met de buitenwereld. Zodra de mogelijkheid zich voor doet breng ik jullie weer op de hoogte. De Australiërs hebben morgen een feestdag geloof het of niet Picknick dag. Van een Australiër een vreemd verhaal gehoord. Je moet niets meenemen uit het Territorium dat brengt ongeluk. Na terugkomst zal ik met hem naar Rainbow Valley daar veranderen de kleuren en heeft dit een hele vreemde invloed op je. We zullen zien. Tot over enkele dagen.

1. Aukje Dillema:
    31 juli 2016
    Heit alles wat je koopt ook of alleen meeneemt? Als het ongeluk brengt daar mooi houden. Goeie reis en we horen graag. Foto toevoegen is gelukt dus goed gegaan. Tot binnenkort hoop ik en ik hoop dat de banden het houden en de rest van de auto ook natuurlijk.
    Groetjes
  2. Geert van Hout:
    31 juli 2016
    dag leendert. spannend dat het feest nu echt gaat beginnen. ben je als enige met een eend/aca? ben reuze benieuwd hoe het wagenpark er uit ziet. volgens mij heb je het wel naar je zin zo te lezen. succes de komende dagen en hou 'm heel !!
    groet, geert
  3. Maris sterk:
    31 juli 2016
    Hoi Leendert,nu het grote avontuur gaat beginnen:denk om jezelf,hou de boel heel en vergeet het oliepeil niet.Goeie reis!
  4. Auke:
    31 juli 2016
    Let goed op de bedrading en de bougiekabels . ze mogen geen kontact maken met het hete uitlaatspruitstuk. Door het slaan op wasbordstructuurwegen is die kans zeer groot. Ty-raps bieden uitkomst. Veel plezier.